„Mes esame atsakingi ne vien už tai, ką darome, bet ir už tai, ko nedarome“. Žanas Batistas Moljeras
Vis didesnę reikšmę pasaulyje, o kartu ir Lietuvoje įgauna darnaus vystymosi filosofija ir ideologija, kurios tampa neatsiejama verslo rinkoje atsakingai veikiančių organizacijų veiklos dalimi. Būdami viena didžiausių atliekų surinkimo ir tvarkymo paslaugas teikiančių įmonių Lietuvoje, savo klientams siūlome pažangius aplinką tausojančius atliekų surinkimo sprendimus, o įmonės išsikeltų tikslų siekiame vadovaudamiesi socialiniais, aplinkosauginiais ir ekonominiais aspektais.

Mokymai aptarnaujančiam personalui. Nuolatiniam įmonės darbuotojų tobulėjimui ir kvalifikacijos kėlimui skiriame daug dėmesio. Įmonėje diegiamos bei vystomos technologijos, lengvinančios ir modernizuojančios darbuotojų darbo aplinką ir sąlygas, taip pat reikalauja nuolatinio darbuotojų žinių atnaujinimo, todėl klientus aptarnaujančiam personalui reguliariai organizuojame teorinių ir praktinių žinių, bendravimo su klientais ir kitus kvalifikacijos kėlimo mokymus:

• 2005 m. Lietuvoje pradėjome diegti Suomijos bendrovės Molok” atliekų surinkimo požeminę technologiją, kai 4-5 kartus už įprastinius konteinerius talpesni „Molok“ konteineriai įkasami 1,5 m. po žeme – tokia sistema labai paprasta ir patogi naudoti gyventojams, tiek aptarnauti – atliekas vežantiems darbuotojams, galintiems ištuštinti konteinerį sustojus per 8-10 metrų atstumą nuo jų specialaus krano pagalba, nenaudojant fizinės darbo jėgos.

• Nuo 2009 m. įmonėje pradėjome diegti transporto kontrolės sistemą. Diegimo projektas apėmė techninės ir programinės įrangos įsigijimą, jos integravimą su verslo valdymo sistema, apskaitos sistema, procesų ir procedūrų pakeitimus, darbuotojų apmokymą dirbti su kiekviename šiukšliavežyje įrengtu kompiuteriu su navigacine, klientų aptarnavimą palengvinančia kontrolės sistema.

Aptarnaujančio personalo motyvacinė sistema. Įmonėje jau daugiau nei 5 metus sėkmingai veikia darbuotojų (vairuotojų, konteinerių krovėjų) motyvacinė sistema, kurios esmė – kiekvienas konteineris yra įvertintas tam tikra suma, kurią vėliau darbuotojas, sąžiningai kompiuteryje žymintis kiekviena konteinerio aptarnavimą, gauna kartu su darbo užmokesčiu.

Reguliarūs pokalbiai su darbuotojais. Reguliariai vykdomi pusmetiniai, metiniai pokalbiai su darbuotojais, kuriuose vertinami pasiekti darbuotojo
darbo rezultatai, aptariamos tobulėjimo ir karjeros galimybės, individualūs darbuotojo tikslai ir lūkesčiai, peržiūrimas darbo atlyginimas.

Lojalumo dienos įmonėje. Darome lojalumo dienas įmonėje, kai administracijos darbuotojai atlieka kasdienį rūšiuotojų, krovėjų darbus. Tai dviguba nauda įmonei, nes tuo pačiu metu už tam tikras sritis atsakingi administracijos darbuotojai gali išsigryninti tam tikras šiose darbuotojų grandinėse kylančias kliūtis, trūkumus ir inicijuoti pokyčius.

Darbuotojų sauga ir sveikata. Įmonėje organizuojame darbuotojų sveikatos patikrinimą, suteikiame galimybę nemokamai pasiskiepyti nuo gripo.
„Mokymų krepšelis“ administracijos darbuotojams. Administracijos darbuotojams įmonėje yra įdiegtas „mokymų krepšelis“, t.y. tam tikra metinė suma kvalifikacijos kėlimo ir bendrųjų įgūdžių mokymams (seminarams, konferencijoms), kuriuose darbuotojai gali kasmet bent po 1 kartą tobulinti įgūdžius, susijusius su tiesiogine įmonėje vykdoma veikla ar bendraisiais (motyvacijos, laiko planavimo, projektų valdymo ir kt.) įgūdžiais.

Kitos motyvavimo priemonės. Darbuotojams skiriami piniginiai priedai sutuoktuvių, vaiko gimimo atveju, didžiųjų metų švenčių proga darbuotojų vaikai iki 12 metų gauna įmonės dovanas – nuo saldumynų iki įvairių suvenyrų su įmonės simbolika (pvz. atšvaitai, žaislai), įmonės darbuotojų vaikams organizuojame piešinių konkursą. Kasmet organizuojamuose komandos formavimo renginiuose teikiame pirmenybę aktyviam sportui: baidarių žygiai, laipiojimas lynais, virvėmis, dažasvydis, komandinis tinklinio žaidimas ir kt. Kasmet įmonės darbuotojus nominuojame įvairiomis nominacijomis už didžiausią indėlį įmonės veiklai.

Vykdomas investicijas į darbuotojus vertiname palankiai – palyginti su 2013 m., 2014-aisiais administracijos darbuotojų kaita sumažėjo daugiau nei 3 kartus.

Nauji „VSA“ darbo rūbai. Rūpindamiesi darbuotojais, jų darbo sąlygomis, 2017 m. iš esmės atnaujinome darbo drabužius.

Komunikacija įmonės viduje. Su kompiuterizuotose darbo vietose dirbančiais darbuotojais įmonės viduje bendraujame naudodamiesi privačiais, įmonėms skirtais socialiniais tinklais, kuriuose sukuriamos skirtingos grupės skaitmeniniu būdu dalintis aktualia informacija, vystyti diskusijas atsižvelgiant į skirtingas darbuotojų atsakomybes, įvertinti įgyvendintus projektus. Tai patogu, nes vadovaujantys darbuotojai – įvairių projektų vadovai – turi galimybę stebėti visą darbuotojų projektų eigą. Praktikos įmonėje tarpusavyje bendrauti elektroniniais laiškais atsisakėme jau 2011 m.

 

Bendri pusryčiai. Kartą per savaitę, penktadieniais, jau nuo 2013 m. įmonėje organizuojame „šviežių bandelių pusryčius“, kurių metų dalinamės praėjusios ir ateinančios savaitės geromis naujienomis. Darbuotojams, dirbantiems nekompiuterizuotose darbo vietose, įmonei aktualią informaciją skleidžiame per tiesioginius vadovus, skelbimų lentas.

Didžiųjų metų švenčių įmonėje šventimas. Įmonės viduje nepamirštame paminėti didžiųjų švenčių – vyrai įmonėje dirbančias moteris tradiciškai sveikina Kovo 8 dienos proga, Meilės dienos proga, moterys vyrus pasveikina Nacionalinės vyrų dienos proga. Taip pat paminimos Boso diena, didžiosios metų šventės, darbuotojų gimtadieniai.

Akcija „Darom“. Kasmet prisijungiame ne tik prie „Darom“ akcijos mieste (surenkame gyventojų, įmonių surinktas atliekas), bet ir organizuojame „Darom“ akciją įmonės viduje – vykdome kolektyvo talką, tvarkome įmonės teritoriją ir gerbūvį.

Akcija „Aukščiau korupcijos ir šešėlio“. 2015 m. drauge su didžiąja dalimi kolektyvo prisijungėme prie skaidraus ir atsakingo verslo ženklinimo iniciatyvos „Baltoji banga“ organizuotos akcijos „Aukščiau korupcijos ir šešėlio“.

Kraujo donorystės idėja. 2015 m. įmonėje pirmą kartą suorganizavome neatlygintinos kraujo donorystės dieną – 13 įmonės darbuotojų (administracijos darbuotojų, vairuotojų, valytoja) tapome donorais.

Europos krepšinio čempionatas 2015. Prisijungėme prie palaikančiųjų Lietuvos krepšinio rinktinę – mūsų transporto priemonės buvo apklijuotos specialiu šūkiu „Ši oranžinė spalva su krepšiniu visada“ – ne tik lietuvių kalba, bet ir 4 šalių – Kroatijos, Prancūzijos, Vokietijos ir Latvijos – kuriose vyko Europos krepšinio čempionatas 2015, kalbomis.

Piešinių konkursas. Kasmet nuo 2013 m. organizuojame piešinių konkursą įmonės darbuotojų vaikams, tema „Kaip aš įsivaizduoju savo tėvelių darbą“, laimėtojus apdovanojome suvenyrais.

„Mamų unija“. 2011 m. prisidėjome prie Paramos ir labdaros fondo „Mamų unija“ informacinės kampanijos rinkti 2 proc. gyventojų pajamų mokesčio lėšų onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams. Vilniaus mieste važinėjantys mūsų automobiliai buvo papuošti akcijos vizualika.

„Varom už Lietuvą“. 2011 m. prisijungėme prie Europos čempionatui skirtų renginių bendru pavadinimu „Varom už Lietuvą“: mūsų transporto priemonės buvo apklijuotos įmonės darbuotojų, krepšinio sirgalių atvaizdais, dalyvavome kamuolio varymo per Lietuvą žygyje.

Futbolo komandos palaikymas. 2010-aisiais per pasaulio futbolo čempionatą palaikėme oranžinę Olandijos rinktinės komandą, kuri čempionate užėmė antrąją vietą, į priekį praleidusi tik ispanus.