VIEŠIEJI PIRKIMAI Ar (ne) peržengti Rubikoną?

„Verslo žinių“ organizuotoje konferencijoje „Viešieji pirkimai“ pristatėme savo patirtį šioje srityje.

Peržengti ar ne Rubikoną kaip tą kažkada padarė Romos Imperatorius Cezaris? Rubikonas mūsų istorijoje – tai riba į viešuosius pirkimus. Dažnai viešieji pirkimai – dideli sunkumai, teisminiai ginčai, šmeižtas, komandos išbandymai, tačiau ir nauji iššūkiai, daugiau darbo vietų, galimybė augti. Svarbiausia – daugeliu atveju tai leidžia prisidėti prie bendro tvaraus kasdienio visų žmonių gyvenimo.

Šiandien esame viena iš didžiausių atliekų ir aplinkos tvarkymo bendrovių, o savo paslaugas teikiame Alytaus, Kaišiadorių, Kėdainių, Šalčininkų, Širvintų, Ukmergės ir Varėnos rajonuose bei Vilniaus mieste.

Aplinkos priežiūros ir atliekų tvarkymo paslaugos teikėjai beveik visada atsirenkami viešo pirkimo būdu. Todėl mūsų patirtis šioje srityje – didelė. 90 proc. šiuo metu pajamų gauname iš veiklos, kurią vykdome dėl laimėtų viešųjų pirkimų, o 10 proc. – iš privataus sektoriaus. Neabejojame, kad mūsų stiprioji pusė – efektyvumas, inovacijos ir investicijos į žmones bei techniką. Jau daug metu vadovaujamės Lean filosofija, ypač daug dėmesio skiriame naujovių paieškai kitose šalyse. Bendradarbiaujame su Olandijos, Suomijos, Vokietijos verslininkais.

Konferencijos metu pristatėme iššūkius, su kuriais susidūrėme visuotinos Atliekų surinkimo ir tvarkymo reformos metu bei dalyvaudami Vilniaus miesto savivaldybės paskelbtame aplinkos tvarkymo konkurse. Apžvalgos metu stengėmės atkreipti renginio dalyvių dėmesį į tai, kad šiame segmente ypač būtinas vienodas standartas, susišnekėjimas. Pristatėme užsienio šalių, kurios jau turi įdiegusios vienodą metodiką, patirtį ir pasidalinome turima informacija, kiek tai leidžia sutaupyti lėšų paslaugos pirkėjui, kaip tai įtakoja konkurenciją.

Žengti per tą ribą, per Rubikoną, ir dalyvauti viešuosiuose pirkimuose nėra taip baugu kaip iš pradžių atrodo.

Nuotraukų autorius: Vladimiras Ivanovas, „Verslo žinios“

grįžti atgal